Ouscazz Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Garanti, personlig? Vad är det för konstigheter?Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
Kimozabe Postat 7 januari 2017 Författare Postat 7 januari 2017 Googlade garanti och det var det som jag kom fram till @Ouscazz Sen kanske butiker brukar låta det följa med varan men..... Mvh Kim Citera
rickard81 Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Googlade garanti och det var det som jag kom fram till @Ouscazz Sen kanske butiker brukar låta det följa med varan men..... Mvh KimJa de verkar som butiken bestämmer om garantin ska följa med varan eller inte, precis som du skriver.Men prata med butiken borde inte vara nått problem.Har själv problem med min MP40 som låter en hel del Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Kimozabe Postat 7 januari 2017 Författare Postat 7 januari 2017 Min är knäpp tyst, då har det varit distansen som har fått pumpen att låta. Fy fasen va skönt. Drog upp den på fullt och då hördes den lite när jag la örat till...supernöjd Mvh Kim 1 Citera
rickard81 Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Min är knäpp tyst, då har det varit distansen som har fått pumpen att låta. Fy fasen va skönt. Drog upp den på fullt och då hördes den lite när jag la örat till...supernöjd Mvh KimVilken distans? Menar du dom man bestämmer tjockleken av glaset med? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Kimozabe Postat 7 januari 2017 Författare Postat 7 januari 2017 Ja precis @rickard81 Fick inte med manualer, distanser eller nåt annat så visste inte att där fanns olika när jag provkörde dom här hemma. Det karet dom kommer gå i har 15mm glas och det hade även säljaren och där jag provade dom så allt är lugnt. Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.