taspan78 Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 (ändrat) Hej jag undrar om man kan rekommendera en bra och pålitlig fiskmatare till akvariet? Har en Red sea Max 650L . Tack på förhand hälsn tas Ändrat 7 januari 2017 av taspan78 Citera
Kimozabe Postat 7 januari 2017 Postat 7 januari 2017 Där är många som säger att eheims automater skall vara bra. Har själv köpt en men inte provat den än. Mvh Kim 1 Citera
ChristianNilsson Postat 26 januari 2017 Postat 26 januari 2017 Jag har en hydor automatisk som jag kör pellets med, funkat jättebra för mig. Går att reglera mängden bra, eftersom jag har ett litet akvarium har jag satt lite tejp och strypt den ännu mer än det minsta valbara portionen. Citera
OR20 Postat 15 november 2020 Postat 15 november 2020 Kan varmt rekommendera Eheims foderautomat! Fungerar jättebra med pellets (kör ON formula 1 och 2 samt NLS som jag mixar ihop) i fyra småmatningar utspritt över dag för att komplettera frysfodret på kvällen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.