gordan_ Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 Hej vad för något tillsätter ni förutom det vanliga??, själv kör jag baling light och jag tillsätter Ultra min S + jod stroncium kalium, Citera
Ouscazz Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 Om du menar spårämnen, mineraler et.c. så tillsätter det som saknas vid mätningar, inget annat. Citera
gordan_ Postat 31 mars 2017 Författare Postat 31 mars 2017 okej, jag tänkte på allt som går ner i karet tex för att få bättre färgning med mera? Citera
Ouscazz Postat 31 mars 2017 Postat 31 mars 2017 Det går inte att svara så enkelt. Du får först ta reda på om något saknas, eller om du har för mycket av något i vattnet. Jag tycker inte att man skall tillsätta något till karet om man inte med säkerhet vet att det saknas. Skickat från en iPhone med Tapatalk Citera
gordan_ Postat 31 mars 2017 Författare Postat 31 mars 2017 jag är nöjd med mina färger men har alltid undrat bara, jag fattar vad du menar, det är ju så som du skriver, tack för svar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.