Postat 29 april 20178 år Har två snäckor/sniglar i mitt kar som har platt grått skal.. Den stod nu på stenen och sköt ut något från antingen munnen eller baken såg inte riktigt.. Fiskarna höll på att äta det snigeln sköt ut.. Vad är det för något ! Den försvann snabbt in bland stenarna när jag börja röra vid den. Fick tyvärr ingen bild men hoppas ni kan hjälpa mig ändå
Postat 29 april 20178 år Synd att du inte tog en video Då hade du kunnat sälja den som Sex in the reef MVH Lasse
Postat 29 april 20178 år Dom gör snigelbarn. Inget att oroa sig över - om du nu mot förmodan inte vill få ytterligare sniglar.
Postat 29 april 20178 år Författare Ställer dom sig rakt upp typ och ba skjuter ut? Som pulver liknande nästan.. Fiskarna fångade det i vattnet.. Såhär ser snäckan ut fast mer ljus grp Ändrat 29 april 20178 år av SaltisLinda123
Postat 30 april 20178 år Stomatella, kom precis hem från resa, jag har oxå fått en massa stomatella bebisar Mvh Kim
Postat 30 april 20178 år Hur stora blir dom ? Allt är relativt :-)Skickat från min iPhone med Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.