Alessandro Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Har en fin och ovanlig flackväxande montis... skulle vara intressant att veta vad det är för sort Citera
Alessandro Postat 4 maj 2017 Författare Postat 4 maj 2017 Bilderna blir inte så bra med mobilen. .googlade lite och hittade den här bilden som ser ut som min korall. Citera
runstenen Postat 4 maj 2017 Postat 4 maj 2017 Har en likadan ( eller väldigt lik ) Köpt som Montipora Sp aka jag vet inte namnet så den får heta sp Citera
BatmanGefle Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Montipora Undata?Skickat från min Reeflink med Tapatalk Citera
BatmanGefle Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Har en likadan ( eller väldigt lik ) Köpt som Montipora Sp aka jag vet inte namnet så den får heta sp Jag hade en som liknar din men som vände buken upp och dog, så om du fraggar på din nån gång så köper jag mer än gärna en bit! De är riktigt fina montis den där sorten, men jag har inte hittat dem i butik sedan jag köpte den som dog...Skickat från min Reeflink med Tapatalk Citera
Alessandro Postat 5 maj 2017 Författare Postat 5 maj 2017 Min monti liknar inte riktigt den ni har/hade.. texturen på ovansidan när mer mjuk och inte lika upphöjd. Citera
runstenen Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 (ändrat) Hitta på ett eget namn ! Montipora Alesso ? Ändrat 5 maj 2017 av runstenen 1 Citera
Alessandro Postat 5 maj 2017 Författare Postat 5 maj 2017 40 minuter sedan, runstenen sa: Hitta på ett eget namn ! Montipora Alesso ? HAHA klockrent ! Citera
Hagall Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Köpte en frag from Runstenen hos mig har den ändrad färg kan ta bild på sondag Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.