Manks Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Vad är det här för en liten rackare. Har hittat 5-6 stycken i mitt akvarie och funderar på vem som är mamma resp. pappa då jag bara har en snigel i akvariet sen tidigare... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 20 januari 2006 Dela Postat 20 januari 2006 Det är inte så att de har kommit med den levande stenen?Det tycker jag låter som mest troligt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 20 januari 2006 Författare Dela Postat 20 januari 2006 Men jag har haft stenen i ett halvår. Köpte begagnad från inkört kar... Men de har väl kommit till en kritiskt punklt när de växt sig tillräckligt stora för att man ska se dem... Inte så otroligt trots allt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Beppe Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Jag skulle gissa på denna: http://www.liveaquaria.com/product/prod_Display.cfm?pCatId=564Jag har fått ett antal bebisar utav dessa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 21 januari 2006 Dela Postat 21 januari 2006 Liknar en Nerit spec. Jag har flera i mitt kar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Manks Postat 22 januari 2006 Författare Dela Postat 22 januari 2006 Tack för svaren. Får låta dem växa till sig så blir det lättare att se. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.