Rosie Postat 24 juni 2017 Postat 24 juni 2017 Jag har lite funderingar kring doserpumpar och dess driftsäkerhet och vad som egentligen är mest optimalt att använda. Behöver på sikt 4 pumphuvuden men vet att vissa märken har haft återkommande problem med ex det fjärde pumphuvudet och då syftar jag inte på billigare Kinakopior. Är det då egentligen inte smartare att ha singeldospumpar. Strular en behöver man ju inte plocka ut alla för felsökning och reparation? Vad har ni för erfarenheter? Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Citera
greger Postat 26 juni 2017 Postat 26 juni 2017 GHL tycker jag håller måttet på alla parametrar - fanns en del displayproblem i en serie för ett antal år sedan, men sedan dess har det mig veterligen tuffat på! 1 Citera
Rosie Postat 27 juni 2017 Författare Postat 27 juni 2017 Lutar åt en GUL. Ville mest höra vilken uppfattning ni andra har Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.