Ted Postat 24 juni 2017 Postat 24 juni 2017 Är inte snyggt - hur får jag bort det innan det får fäste på fler ställen. Har höjt mg - plockat för hand - har en sjöhare i tanken - så om ni har andra tips blir jag glad! T Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
greger Postat 24 juni 2017 Postat 24 juni 2017 Kalkvatten (limewasser) är ju en beprövad gammal metod - FM dinoX är ju ett annat sätt Citera
Ted Postat 24 juni 2017 Författare Postat 24 juni 2017 Kalkvatten (limewasser) är ju en beprövad gammal metod - FM dinoX är ju ett annat sättFM dino x?? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
greger Postat 24 juni 2017 Postat 24 juni 2017 Fauna marin dino x är ett effektivt alg och dinoflagellat-bekämpningsmedel Citera
Ted Postat 24 juni 2017 Författare Postat 24 juni 2017 Fauna marin dino x är ett effektivt alg och dinoflagellat-bekämpningsmedelTack, hittade det. Nu ska algerna bort. Har du använt det själv? Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
greger Postat 24 juni 2017 Postat 24 juni 2017 Ja, det funkar bra, men det är noga med doseringen. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.