Jeanette Johansson Postat 13 juli 2017 Postat 13 juli 2017 verkar som om min stora clownfisk blivit sjuk och smittat dom andra för min dottyback dog häromdagen och lilla clownfisken ser dålig ut. Om det finns någon som behöver eller vill bli av med små fiskar, räkor, krabbor tar jag gärna emot då min ekonomi är i botten i samband med min mors begravning om ett par veckor då gravsten och urna ska betalas Citera
addo Postat 15 juli 2017 Postat 15 juli 2017 Beklagar sorgen Har du koll på vad det är för sjukdom? Det är nog svårt att få någon att ge bort fisk innan karet är smittfritt. Om jag var du skulle jag ta det lugnt och vänta med ny fisk tills begravning och allt är avklarat. Jag såg att du hade algproblem och då borde en lägre fiskmängd bara vara positivt för att få ner näringsnivåerna. 1 Citera
Jeanette Johansson Postat 16 juli 2017 Författare Postat 16 juli 2017 Ja, jag har fått rådet av andra att vänta tills det är stabilt igen, mina två clowner och min dottyback dog, nu är mina två kardinaler kvar men dom ser inte så friska ut heller tyvärr så snart är karet helt tomt, känns helt meningslöst =( Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.