Demasoni Postat 25 januari 2006 Postat 25 januari 2006 Hej !Vill bara höra vad ni säger. Tänkte köpa Hs skummaren 200-2x1260 och sätta in pengar under morgondagen.Något man bör vara observant på ? (Tänkte inte på skummaren)Någon kanske tom känner personen ifråga Torben ?Mvh Tony Citera
Lejonkungen Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Han verkar seriös och respekterad på forumet. Jag har också varit jäkligt intresserad av skummaren. Enda orsaken till att jag inte slagit till är att det är modellen för placering i sumpen. Citera
Jaken Postat 26 januari 2006 Postat 26 januari 2006 Mycket bra skummare, jag köpte en likadan begagnad från Tyskland. Mitt problem var att få in den i bänken.Det du ska tänka på är att skador kan uppkomma vid frakt. Kom överens med Torben att han måste packa in den otroligt väl. Inte glömma att skruva loss pumparna från sina fästen. Syna sedan kartongen otroligt noga innan du hämtar ut den från posten, reklamera och hämta inte ut lådan om den ser tilltufsad ut. Gör upp mellan dig och Torben vem som står för kostnader vid eventuella transportskador, det borde vara Torben.Lycka till Citera
Demasoni Postat 26 januari 2006 Författare Postat 26 januari 2006 Tack ska ni ha bägge två.. Skriver en rad om hur det gick när jag fått skummaren levererad..:glad: Mvh Tony Citera
Demasoni Postat 1 februari 2006 Författare Postat 1 februari 2006 Hej på er !Skummaren kom idag och var i mkt bra skick. Torben hade pakat den efter alla konstens regler, de kändes bra.Då är det bara att planera efter bästa förmåga och naturligtvis handla vidare.Så småning om 900+200 Mvh Tony Citera
Lejonkungen Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Vad kostade frakten. Och grattis till ett bra köp! Citera
Robbygg Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Är det någon som vet var man kan hitta bilder på en sådan här skummare? Citera
wrang Postat 2 februari 2006 Postat 2 februari 2006 Är det någon som vet var man kan hitta bilder på en sådan här skummare?Under Länkar-Tillverkare-H&S Aquaristik Skall du redan byta skummare Citera
Demasoni Postat 2 februari 2006 Författare Postat 2 februari 2006 Tack för det ..Vet tyvärr inte vad frakten gick på...Hoppas den lever upp till förväntningarna.Ja Wrang man gillar ju grejor ..Kanske man ska bygga om den gamla till ett jätte sandfilter eller ett torn med bio-bollar .Kanske någon har en bra ide`Tony Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.