Ek_off Postat 18 september 2017 Postat 18 september 2017 Tja! Blir till att investera i en osmos! Vilken rekommenderar ni? Jag har tänkt denna https://shop.foretagsakvarium.se/product/osmos-1500-liter-dygn-ink-silikatfilter Varför jag tittat på denna är mest för att den är snabb, detta då jag bor i en liten lägenhet med en partner som gärna inte vill ha saker stående nån tid, och då är detta bra för då är den borta efter 2-3 timmar! Vad är det man behöver införskaffa förutom själva filtret? verktyg? slangar? munstycken? Tack på förhand! Simma lugnt! Citera
denuo Postat 3 januari 2021 Postat 3 januari 2021 Hej! Namnet på denna tråd passar bra även för min fråga så jag lånar den Vilken Osmos är det man ska köpa (eller inte köpa) 2021? Har kollat runt lite och väljer mellan dessa (de dyrare varianterna har jag av ekonomiska skäl valt bort): - D-D osmos - Tunze RO Station - Aqualight Picobello - Aqualight Osmos ST (andra förslag?) Alla dessa verkar även ha ersättningsfiler att köpa, vilket såklart är bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.