Postat 18 september 20177 år Tja! Blir till att investera i en osmos! Vilken rekommenderar ni? Jag har tänkt denna https://shop.foretagsakvarium.se/product/osmos-1500-liter-dygn-ink-silikatfilter Varför jag tittat på denna är mest för att den är snabb, detta då jag bor i en liten lägenhet med en partner som gärna inte vill ha saker stående nån tid, och då är detta bra för då är den borta efter 2-3 timmar! Vad är det man behöver införskaffa förutom själva filtret? verktyg? slangar? munstycken? Tack på förhand! Simma lugnt!
Postat 3 januari 20214 år Hej! Namnet på denna tråd passar bra även för min fråga så jag lånar den 😃 Vilken Osmos är det man ska köpa (eller inte köpa) 2021? Har kollat runt lite och väljer mellan dessa (de dyrare varianterna har jag av ekonomiska skäl valt bort): - D-D osmos - Tunze RO Station - Aqualight Picobello - Aqualight Osmos ST (andra förslag?) Alla dessa verkar även ha ersättningsfiler att köpa, vilket såklart är bra.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.