Ek_off 15 Posted September 18, 2017 Report Share Posted September 18, 2017 Tja! Blir till att investera i en osmos! Vilken rekommenderar ni? Jag har tänkt denna https://shop.foretagsakvarium.se/product/osmos-1500-liter-dygn-ink-silikatfilter Varför jag tittat på denna är mest för att den är snabb, detta då jag bor i en liten lägenhet med en partner som gärna inte vill ha saker stående nån tid, och då är detta bra för då är den borta efter 2-3 timmar! Vad är det man behöver införskaffa förutom själva filtret? verktyg? slangar? munstycken? Tack på förhand! Simma lugnt! Quote Link to post Share on other sites
jarecki68 475 Posted December 4, 2018 Report Share Posted December 4, 2018 Vad blev det för osmos ? Quote Link to post Share on other sites
denuo 13 Posted January 3 Report Share Posted January 3 Hej! Namnet på denna tråd passar bra även för min fråga så jag lånar den Vilken Osmos är det man ska köpa (eller inte köpa) 2021? Har kollat runt lite och väljer mellan dessa (de dyrare varianterna har jag av ekonomiska skäl valt bort): - D-D osmos - Tunze RO Station - Aqualight Picobello - Aqualight Osmos ST (andra förslag?) Alla dessa verkar även ha ersättningsfiler att köpa, vilket såklart är bra. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts