Postat 20 oktober 20177 år Som rubriken lyder - vad har ni i karet? Vilken produkt är bäst för att få fart på bakteriekulturen? Just nu så kör jag båda - varannan gång varannan produkt - vad säger ni? Eller föreslår ni någon annan produkt? microbe-lift-special-blend kanske? Kör biopellets - varit igång ca 4 veckor. Tanken har rullat i ett år ca. Ge mig era bästa råd! Ted
Postat 22 oktober 20177 år Kör Bacto reef therapy, börja dosera 1ml /100L 1gång i veckan - öka lite varje vecka tills du är uppe på 3ml/100L och vecka.
Postat 22 oktober 20177 år Författare Kör Bacto reef therapy, börja dosera 1ml /100L 1gång i veckan - öka lite varje vecka tills du är uppe på 3ml/100L och vecka.Varför den och inte den andra? Ted Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 23 oktober 20177 år Jag tycker therapy funkar bättre i ett inkört akvarium Ändrat 23 oktober 20177 år av greger
Postat 23 oktober 20177 år Författare Jag tycker therapy funkar bättre i ett inkört akvarium [emoji4]Tack! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.