Goranius Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Går det att ha dessa fiskar ihop i samma kar?KKaret är på 860l. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 31 januari 2006 Författare Dela Postat 31 januari 2006 Ingen som har något förslag! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Ingen som har något förslag!Jag har ingen erfarenhet av dessa ihop, men eftersom du fått dåligt med svar så är min uppfattning avseende Hexataenian att den går ihop med alla fiskar jag provat. Det är en mycket fredlig fisk. Om Thalassoma Lunare skulle vara aggresiv mot just Hexataenian vet jag däremot inte men det låter väl inte så troligt. Jag skulle i så fall lägga i Hexataenian först! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Moon wrassen är en ofta ganska stökig fisk som gärna äter upp räkor mm när den blir lite större, medan Six line wrassen är en liten trevlig revsäker wrasse. Det är troligen inga problem att ha dom tillsammans men tänk dig för innan du släpper i en Moon wrasse, beroende vad för andra invånare du vill kunna ha i karet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 håller med pwin,hade en moon wrasse,den käkade upp tre putsarräkor för mig,den var grymt glupsk. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Goranius Postat 31 januari 2006 Författare Dela Postat 31 januari 2006 Tack för svaren!Då blir det ingen moon wrasse för mig har sex räkor av olika sorter och har ingen lust att bli av med dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ingvar Hellmalm Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Menar du lunare och hexatenia så går det bra. Men snälla använd latinsa namn så man vet vad som avsees. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.