Randomkille Postat 12 november 2017 Postat 12 november 2017 Tjenare! Nu idag när mitt akvarium tändes som har vart igång nu i 10 dagar så såg jag 5-6 st vita prickar på glaset, när jag kolla närmare såg jag att dom rörde på sig och att det faktiskt var små sniglar Nu har jag över 10 st små bäbisar haha, tycker detta är riktigt roligt! Nåt jag ska göra så dom överlever eller klarar dom sig själva? Mvh Nils Citera
BatmanGefle Postat 12 november 2017 Postat 12 november 2017 De klarar sig själva. Och innan@Lasse hinner kommentera; det är snäckor, inte sniglar! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk 1 Citera
Randomkille Postat 12 november 2017 Författare Postat 12 november 2017 5 minuter sedan, BatmanGefle sa: De klarar sig själva. Och innan@Lasse hinner kommentera; det är snäckor, inte sniglar! Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Hehe, tack Citera
Lasse Postat 12 november 2017 Postat 12 november 2017 Det är bara det att hela uppsättningen kommer från mig det är mitt kökskar i ny regim Tror snäckorna kommer från min gamla uppsättning MVH Lasse Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.