Thefisherman Postat 19 november 2017 Postat 19 november 2017 (ändrat) Eftersom jag fick Sånna snabba och bra svar innan så frågar jag igen varför denna korall ser ut som den gör och inte blommar ut som den var i affären. Vart i mitt akvarium 6 dagar Ändrat 19 november 2017 av Thefisherman Stavning Citera
danne031 Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Tämligen omöjligt på de bilderna att se vad det är. Är den hård? Mjuk? Korta eller långa polyper? Färg? 1 Citera
mcjagg Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Hej jag gissar på nån läder korall sacrophyton de kan vara väldigt tjuriga när de kommer till ett nytt kar jag hade en som tjurade i nästan 2mån mvh 1 Citera
Thefisherman Postat 20 november 2017 Författare Postat 20 november 2017 Hej! Ja det är en läderkorall men kan tyvärr inte namnet. Ska försöka få till en bättre bild ikväll. Vill den kanske stå i sanden istället för uppe på stenarna? Citera
mcjagg Postat 20 november 2017 Postat 20 november 2017 Sätt den nånstans mitt i karet det är en väldigt tålig korall nästan omöjlig att ta död på 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.