Draedon Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 https://saltvattensguiden.se/forumet/attachment.php?attachmentid=3952&d=1133284222jag vill ha en sån! vad heter den, lätt/svår att hålla osv.? Citera
hbmannen Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 de e en decora.. ja tyckte inte den va svår.. mina va skygga som attans i min tank. låg å tryckte under ls hela tiden, kom bara fram när de va dax för käk.. mycke snygg dock.. Citera
Capote Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 de e en decora.. ja tyckte inte den va svår.. mina va skygga som attans i min tank. låg å tryckte under ls hela tiden, kom bara fram när de va dax för käk.. mycke snygg dock..Håller med.Snygg fisk. Nemateleotris decora. Det är en vek fisk om de inte är några stycken, minst ett par. Omgivna av inte allt för vilda fiskar så står de gärna i en grupp och klipper med ryggfenan. Utmärkt hoppare dock. Finns en snarlik fisk i eldstjärtsgoby (Nemateleotris magnifica) som också är trevlig. Citera
Draedon Postat 31 januari 2006 Författare Postat 31 januari 2006 visst är dom läckra... gobyn capote tipsade om var också riktigt fin.nu fick jag beslutsångest Citera
Hanss0n Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 har själv två nema magnefica.. en mycke trvlig lite firrre;) Citera
hbmannen Postat 31 januari 2006 Postat 31 januari 2006 Håller med.Snygg fisk. Nemateleotris decora. Det är en vek fisk om de inte är några stycken, minst ett par. Omgivna av inte allt för vilda fiskar så står de gärna i en grupp och klipper med ryggfenan. Utmärkt hoppare dock. Finns en snarlik fisk i eldstjärtsgoby (Nemateleotris magnifica) som också är trevlig.ja har haft båda sorterna ihop. de funkar kanon.. ja hade 4 av varje.. alla bodde i samma håla.. om man inte har kirurger så verkar dom vilja visa sig.. Citera
Frasse80 Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Jag har 1 par tillsammans med kirurger och dom trivs alldeles utmärkt dom är framme bägge 2 även när kirurgerna bråkas lite grann Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.