Jeppe83 Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 (ändrat) Är detta en glasros? Ändrat 13 januari 2018 av Jeppe83 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Bild saknas Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jeppe83 Postat 13 januari 2018 Författare Dela Postat 13 januari 2018 24 minuter sedan, Genne sa: Bild saknas Glömde ju den 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Tycker det ser ut som en knapp som du ska ta bort innan den sprider sig. Skydda andning och ögon när du tar bort den använd gärna handskar, då det bara är en så kan du slänga den i en påse ute i soptunnan enligt mig. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Och med knapp så menar Genne att det är antingen en zoanthus, eller mer troligt en palythoa. Vissa har dom gärna i karet medans andra är mer paranoida och ser de som domedagen. Med god anledning ska sägas, de kan vara ohyggligt giftiga. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jeppe83 Postat 13 januari 2018 Författare Dela Postat 13 januari 2018 4 minuter sedan, danne031 sa: Och med knapp så menar Genne att det är antingen en zoanthus, eller mer troligt en palythoa. Vissa har dom gärna i karet medans andra är mer paranoida och ser de som domedagen. Med god anledning ska sägas, de kan vara ohyggligt giftiga. Har bara denna som är drygt en centimeter hög. Men ska ta bort den 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jeppe83 Postat 13 januari 2018 Författare Dela Postat 13 januari 2018 Hur är de med andra knappar? Finns de bra och dåliga? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 @danne031 med oss som är paronida som jag är det en fara om man inte varnar andra då jag har fått åka in på akutvård och även fick ta med mig frun då jag höll på att mista livet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 3 minuter sedan, Jeppe83 sa: Hur är de med andra knappar? Finns de bra och dåliga? Det finns många som är mindre giftiga och man inte behöver oroa sig för så mycket Men allt i ditt kar ska du behandla med sunt förnuft. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 22 minuter sedan, Genne sa: @danne031 med oss som är paronida som jag är det en fara om man inte varnar andra då jag har fått åka in på akutvård och även fick ta med mig frun då jag höll på att mista livet. Jag vet och håller med er fullt ut, hoppas inte jag lät nedlåtande eller något sådant, då blev det helt fel 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 2 minuter sedan, danne031 sa: Jag vet och håller med er fullt ut, hoppas inte jag lät nedlåtande eller något sådant, då blev det helt fel Ingen fara vill bara hålla folk medvetna om vad vi kan ha i våra kar, vet man vad man har så är det lugnt men har man ingen aning då kan det gå galet 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.