Tomas E Postat 14 januari 2018 Postat 14 januari 2018 Funderar på att köpa ett reefer 250 , så nu undrar jag hur nöjda ni är med erat. Fördelar och nackdelar Om det är värt pengarna. Tack på förhand. Citera
osby0479 Postat 15 januari 2018 Postat 15 januari 2018 Har haft 2 st och varit väldigt nöjd, sjukt fin finish på allt, tyst kar med rätt reknik.Enda nackdelen är väl att den medföljande osmosbehållaren kanske är i minsta laget, men den funkar ju.Värt varenda krona skulle jag vilja påstå!Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Rosie Postat 15 januari 2018 Postat 15 januari 2018 Jag har både ett 250 och ett 525 och är väldigt nöjd med bägge. Jag rekommenderar dig att byta osmosbehållaren till en större behållare med separat osmolator så småningom för precis som Ken skriver så är den liten och man måste fylla på väldigt ofta. Annars ett tyst och välbyggt system Citera
Tomas E Postat 18 januari 2018 Författare Postat 18 januari 2018 Tack för svaren då blir det nog ett sånt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.