MattiasN Postat 27 januari 2018 Postat 27 januari 2018 Hur rengör ni era klyvetter till Hanna checkers? Har en fosfor ulr som jag haft några år nu, har sköljt med osmosvatten några gånger och torkat ur så gott det går med lite papper, det verkar ha räckt, klyvetterna har alltid sett helt rena ut och har alltid givit rimliga värden hyfsat upprepat.... Men nu ser de plötsligt inte längre helt rena ut... Kemikalier? Läste nån om använde aceton, är det lämpligt? Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
runstenen Postat 27 januari 2018 Postat 27 januari 2018 Diska i diskmaskinen. Sen sköljer du ur ordentligt med osmos. Blir kristallklart. Efter varje mätning kan du rengöra m ngn sprit el dyl. Citera
MattiasN Postat 27 januari 2018 Författare Postat 27 januari 2018 Men blir de rena i diskmaskin med den lilla öppningen? Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Citera
runstenen Postat 27 januari 2018 Postat 27 januari 2018 3 timmar sedan, MattiasN sa: Men blir de rena i diskmaskin med den lilla öppningen? Skickat från min SM-G920F via Tapatalk Ja !!! Citera
mcjagg Postat 27 januari 2018 Postat 27 januari 2018 Hej jag har gjort rent mina med citronsyra i osmos vatten det blir riktigt rent mvh Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.