hippo Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 funderar på en sån dar till mitt nya projekt . e det något att ha?karet kommer att vara 70*70*220.hur är kvaliteten på aqualights armaturer? Citera
Klubbsson Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Månljuset är rent junk, mitt har pajat två gånger på kort tid. Citera
BroderIsak Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Jag e jätte nöjd med min lampa. Dock har jag inte månljus i min. Jag tycker att jag får mycket lyse på liten armatur. Jag köpte min av drakfisken. Vet inte om det finns så många andra som säljer den i sverige annars. Om du inte tar den från tyskland dock.. Citera
hippo Postat 5 februari 2006 Författare Postat 5 februari 2006 Månljuset är rent junk, mitt har pajat två gånger på kort tid.hur har månljuset pajat?går allting på samma nätsladd? Citera
Klubbsson Postat 5 februari 2006 Postat 5 februari 2006 Nope det är en sladd för MH, en för T5 och en för månljuset. Månljuset är en T5a på 8w och efter ett tag så lyser röret bara svagt i ena änden. och jag har fått samma fel 2 gånger. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.