Postat 11 december 20186 år Helgrymt! Tyvärr bor jag inte i villa längre, men då hade jag 800 l inkl.sump, inbyggt i väggen. Men detta är riktigt fint. Gratulerar till ett mycket välgjort bygge!
Postat 11 december 20186 år Författare Helgrymt! Tyvärr bor jag inte i villa längre, men då hade jag 800 l inkl.sump, inbyggt i väggen. Men detta är riktigt fint. Gratulerar till ett mycket välgjort bygge!Tack Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 11 december 20186 år Författare Instämmer HELGRYMT!!!!!Tack Jarecki Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 11 december 20186 år Författare Börjat att fibbla lite med aquascape! Ser endå lovande ut. Men mycket jobb kvar.Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 12 december 20186 år Gillar färgen på stenen. Själv tittar jag på den vita tråkiga döda stenen hos mig än så länge. aquascape kommer att vara grymt Häftigt med sånt djup i karet.
Postat 13 december 20186 år Författare Gillar färgen på stenen. Själv tittar jag på den vita tråkiga döda stenen hos mig än så länge. aquascape kommer att vara grymt Häftigt med sånt djup i karet.Jag tycker om när det är öppet och lite minimalistiskt. Man får tänka till lite och vara kreativ. När kalkalgerna tar fart så kommer din sten se roligare ut Jarecki!Skickat från min iPhone med Tapatalk
Postat 16 november 20195 år Så jädra läckert! Du skriver öppet och minimalistiskt, tänk på vilka koraller du kommer ha och hur de växer så det inte blir tight om ett år eller så. Skulle bli grymt snyggt med en grupp gula kirurger i den burken. Du har ju storleken för det.
Postat 17 november 20195 år Hej Robin , det var ett snyggt och stilrent bygge , ett tips ,titta över anslutningen på retur pumpen , tex rör hela vägen ner till pumpen , eller tjockare slang med slangklämmor , vet ett fall där den tunna slangen sprack och några när den satt med buntband att slangen gled av , då får akvariet stå i garaget i 6 månader för att fixa vattenskadan , mvh stefan
Postat 17 november 20195 år OBS. Senaste inlägget från trådskaparn är från förra året. Jag var förbi hans affär igår men fick komma in för att se hans privata akvarium.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.