webdiddy Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 Jag kommer inom ett par veckors tid att uppgradera från mitt 140 Aqua Medic Cubicus till ett Red Sea reefer 350. På kart sitter just nu en AI Prime (EJ HD) som har fungerat kanon. Bredden på det nya karet kommer bli strax över det dubbla. Jag gissar på att det inte räcker med att bara skaffa sig 1st AI PRIME (EJ HD) till så man har två. Skulle jag tjäna på att bara köpa ett nytt lyse (eller två) och sälja min nuvarande AI prime, eller hur ska jag göra? Enda kraven jag har är att det ska vara LED, fullspectrum samt att de gärna får ha nån slags web-interface och att de ska vara tysta. Lite fördyra lampor som tex RADION G4 går tyvärr bort. Tips mottages gärna. Citera
osby0479 Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 Två hydra 26hdSkickat från min iPhone med Tapatalk 2 Citera
turboadde Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 Yes. Hydrorna funkar fint till det karet. Brukar säljas som paket med. Citera
webdiddy Postat 29 april 2018 Författare Postat 29 april 2018 Hyrorna är bra och har allt det jag vill ha dock tycker jag de är lite för dyra även de. Om man skulle skippa web interface biten för att få ner priset, vad skulle ni föreslå då? Citera
osby0479 Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 Mars Aqua, kina prylar, ser ut som skit men funkar till det dom ska användas till, billiga är dom också, typ 2 för 1500:- eller liknandeSkickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera
mcjagg Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 Hej wediddy om du funderar på kina led så vet jag en här i halmstad som har 4st till salu för 500kr styck men de går inte att styra via app utan man kan dimma de med ratt Med vänliga hälsningar Frank 1 Citera
webdiddy Postat 29 april 2018 Författare Postat 29 april 2018 47 minutes ago, mcjagg said: Hej wediddy om du funderar på kina led så vet jag en här i halmstad som har 4st till salu för 500kr styck men de går inte att styra via app utan man kan dimma de med ratt Med vänliga hälsningar Frank Låter intressant. Skickar PM. Citera
Andreas84 Postat 29 april 2018 Postat 29 april 2018 coral box moon led. halva priset mot hydra. wifi och app Citera
Kimozabe Postat 1 maj 2018 Postat 1 maj 2018 On 2018-04-29 at 23:24, mcjagg sa: Hej wediddy om du funderar på kina led så vet jag en här i halmstad som har 4st till salu för 500kr styck men de går inte att styra via app utan man kan dimma de med ratt Med vänliga hälsningar Frank Min kina-led typ Mars (men no name) lät som fan från fläktarna när man drog upp effekten på rattarna så testa först så du tycker ljudnivån är ok. Mvh Kim Citera
mcjagg Postat 1 maj 2018 Postat 1 maj 2018 4 minuter sedan, Kimozabe sa: Min kina-led typ Mars (men no name) lät som fan från fläktarna när man drog upp effekten på rattarna så testa först så du tycker ljudnivån är ok. Mvh Kim Hej Kim det är webdiddy som var intresserad av kina leden men hag vet att han köpt 2 maxspect razor till väldigt juste pris ,vh Frank Citera
Kimozabe Postat 1 maj 2018 Postat 1 maj 2018 1 minut sedan, mcjagg sa: Hej Kim det är webdiddy som var intresserad av kina leden men hag vet att han köpt 2 maxspect razor till väldigt juste pris ,vh Frank Blev felciterat Men då har det löst sig..... Mvh Kim Citera
mcjagg Postat 1 maj 2018 Postat 1 maj 2018 1 minut sedan, Kimozabe sa: Blev felciterat Men då har det löst sig..... Mvh Kim Lugnt Citera
webdiddy Postat 1 maj 2018 Författare Postat 1 maj 2018 Japp. Nya lampor lösta. Tack till alla inblandade. Citera
Fredrik Dahlberg Postat 30 maj 2018 Postat 30 maj 2018 Japp. Nya lampor lösta. Tack till alla inblandade. Vad blev det?MvhFreddeSkickat från min iPhone med Tapatalk Citera
webdiddy Postat 30 maj 2018 Författare Postat 30 maj 2018 3 minutes ago, Fredrik Dahlberg said: Vad blev det? Mvh Fredde Skickat från min iPhone med Tapatalk Det blev två st Maxspect Razer. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.