Denny Postat 2 augusti 2018 Författare Dela Postat 2 augusti 2018 Om någon har tips så kom igen bara kommer lägga upp bilder på bygget löpande Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 3 augusti 2018 Författare Dela Postat 3 augusti 2018 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 3 augusti 2018 Dela Postat 3 augusti 2018 5 minuter sedan, Denny sa: Du har ju verkligen tur med vädret Mvh Kim 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
izfisk Postat 3 augusti 2018 Dela Postat 3 augusti 2018 Läckert bygge! Kommer bli kul att följa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 3 augusti 2018 Författare Dela Postat 3 augusti 2018 Efterlyses Finns det någon som har 3 pipor 25mm RÖDA rör och 3 pipor 32mm RÖDA rör PVC Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 3 augusti 2018 Dela Postat 3 augusti 2018 2 timmar sedan, Denny sa: Efterlyses Finns det någon som har 3 pipor 25mm RÖDA rör och 3 pipor 32mm RÖDA rör PVC @niki68 hade lite pvc men vet inte dimensioner och färger. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
niki68 Postat 3 augusti 2018 Dela Postat 3 augusti 2018 34 minuter sedan, Kimozabe sa: @niki68 hade lite pvc men vet inte dimensioner och färger. Mvh Kim Såld ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 3 augusti 2018 Författare Dela Postat 3 augusti 2018 Bio Ted har men får dom på typ tis Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 4 augusti 2018 Författare Dela Postat 4 augusti 2018 Rördragning pågår 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 5 augusti 2018 Författare Dela Postat 5 augusti 2018 Best jobb i ever seen so happy 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Przemek Wieczorek Postat 5 augusti 2018 Dela Postat 5 augusti 2018 Thank you very much to customers from Sweden for their patience. Now the new factory will work much faster. Great job with a plumber Deeny. 6 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Filter maskiner på gång Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Kan inte lägga upp bilder dom säger att den är större än 5mb hur gör jag? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 7 augusti 2018 Dela Postat 7 augusti 2018 40 minuter sedan, Denny sa: Kan inte lägga upp bilder dom säger att den är större än 5mb hur gör jag? Du kan lägga upp en bild, spara inlägget sen redigera in ny bild, spara....osv osv. Finns säkert andra sätt men vet fan inte hur. Jag gör så från min telefon i varje fall Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 7 augusti 2018 Dela Postat 7 augusti 2018 Säger bara wow siket projekt. Hoppas verkligen att du kan få igång detta inte många som jag sett som lyckas få igång det och verkligen sitta och njuta.- tips skaffa eller fixa en co2 tvätt för din skummare luft så får du en stabilare och högre ph under hela dygnet.- ta luften utifrån via en slang Skickat från min iPhone med Tapatalk 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Jo då det kommer igång om jag får tag på röda rör bara Emil på företagsakvarium har på gång om jag inte hittar nån annan innan behöver 4 st 25 mm och 4 st 32 mm så om nån har PM omg tack på lör lyfts karet på plats hoppas allt är klart tills dess Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Fick du probehållarna Kim? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 7 augusti 2018 Dela Postat 7 augusti 2018 12 minuter sedan, Denny sa: Fick du probehållarna Kim? Fick Lasses som skickades en dag efter dig men dom kommer väl Mvh Kim 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 7 augusti 2018 Författare Dela Postat 7 augusti 2018 Bor på landet så tror den hämtades i går Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 7 augusti 2018 Dela Postat 7 augusti 2018 7 minuter sedan, Denny sa: Bor på landet så tror den hämtades i går Du har i varje fall ett fint akvarium Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 13 augusti 2018 Författare Dela Postat 13 augusti 2018 Lite nya bilder 3 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 13 augusti 2018 Författare Dela Postat 13 augusti 2018 4 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 13 augusti 2018 Författare Dela Postat 13 augusti 2018 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Denny Postat 13 augusti 2018 Författare Dela Postat 13 augusti 2018 Suck ryggskott oxå Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.