Rameau Postat 27 juni 2018 Postat 27 juni 2018 Varför har man gjort så? Vill inte dränkas av mail bara för att jag vill följa många ämnen, vill själv kunna välja när jag loggar in att få notifieringar på sidan och inte mail. Citera
Moose Postat 27 juni 2018 Postat 27 juni 2018 Det skall du kunna stänga av. Kontoinställningar -> notifieringar, där kan du välja vad du skall få mail på eller inte, samt avvisering på hemsidan eller ej. 1 Citera
Rameau Postat 27 juni 2018 Författare Postat 27 juni 2018 1 timme sedan, Moose sa: Det skall du kunna stänga av. Kontoinställningar -> notifieringar, där kan du välja vad du skall få mail på eller inte, samt avvisering på hemsidan eller ej. Om du tittar på bifogad bild ovan så ser du att jag får meddelandet "The administrator has disabled this option from being toggled." Mycket skumt då det helt plötsligt blivit så, har inte gjort några ändringar själv vad jag vet. Citera
Moose Postat 27 juni 2018 Postat 27 juni 2018 Vi får titta på det. Det är iaf inget vi har stängt av. Utan det är isåfall en inställning som hänger ihop med ngn av de nya uppdateringarna 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.