aeon Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 Är i Spanien, de har väldigt många olika fina alger här. Om man tar med sig några tror ni att de kan överleva hemma i karet? Eller är det dåligt med tanke på sjukdomar osv? Citera
PerS Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 Är du säker på att du kommer att ha betare som håller nere tillväxten i ditt kar? Citera
aeon Postat 5 juli 2018 Författare Postat 5 juli 2018 37 minuter sedan, PerS sa: Är du säker på att du kommer att ha betare som håller nere tillväxten i ditt kar? Det har jag! Citera
PerS Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 8 minutes ago, aeon said: Det har jag! Jag tänker på att alla betare inte äter alla alger Citera
aeon Postat 5 juli 2018 Författare Postat 5 juli 2018 Så kan det vara! Det var dock inte det jag frågade om ;-) Citera
PerS Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 Jag skulle vilja hävda att du frågade om det, för om algerna tar över ditt akvarium så är det dåligt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.