nelson Postat 12 februari 2006 Postat 12 februari 2006 Hejsan!Min Imperator har fått något vitt ludet på stjärtfenan och jag undrar om någon vet vad det kan vara?Lite svårt att fota.Om det finns någon länk om sjukdomar så får ni gjärna hänvisa till den.Mvh Nelson Citera
nelson Postat 12 februari 2006 Författare Postat 12 februari 2006 Hej!https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=5726Jag hör av mig hur det går.Nelson Citera
nelson Postat 13 februari 2006 Författare Postat 13 februari 2006 Hejsan!Imperatorn fick tyvärr aldrig lämna karantänen. Han lämnade in i natt och for till fiskhimlen.Lite ledsen är man ju.Nelson Citera
petrol Postat 14 februari 2006 Postat 14 februari 2006 Det gick snabbt.. Var den ny införskaffad? Citera
nelson Postat 14 februari 2006 Författare Postat 14 februari 2006 Hejsan!Den hade gått ca 2 veckor så den skulle åka upp i huvudkaret idag. Han såg lite slö ut de senaste dagarna och åt lite dåligt.Nu väntar jag lite med en ny Imperator för jag har lite annan fisk på ingång till helgen.Nelson Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.