Kimozabe Postat 31 augusti 2018 Postat 31 augusti 2018 Någon som vet hur jag förlänger kabeln till läcksensorn? Ser ut som en vanlig hörlurskabel, typ @Lasse? Mvh Kim Citera
Lasse Postat 31 augusti 2018 Postat 31 augusti 2018 Det är troligtvis en två ledare. Den skall bara indikera öppen eller stängd. Med nivåvakterna har jag bara kapat och skarvat in en förlägning MVH Lasse Citera
Kimozabe Postat 31 augusti 2018 Författare Postat 31 augusti 2018 2 timmar sedan, Lasse sa: Det är troligtvis en två ledare. Den skall bara indikera öppen eller stängd. Med nivåvakterna har jag bara kapat och skarvat in en förlägning MVH Lasse Tack för svaret, det hade jag ju iofs kunnat göra. Hittade nämligen ingen kabel på ghl’s hemsida. Mvh Kim Citera
Kimozabe Postat 4 september 2018 Författare Postat 4 september 2018 Fick svar från ghl supportgrupp att det är vanlig 3,5 stereokabel så blir en sväng till Kjell för behöver ändå 1-2 fläktar till för att ventilera skåp etc Mvh Kim Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.