peppe67 Postat 2 september 2018 Postat 2 september 2018 Hej, Denna hittade vi på ett av glasen nu på kvällen. Är det någon som vet vad det är? Är det något bra? Citera
kaptenen Postat 2 september 2018 Postat 2 september 2018 Har inte exakt ID på den men jag tror nog akvarierna som inte har haft dessa maskar är få. Aldrig upplevt något problem med dem och de har inte i mina akvarium förökat sig explosionsartat heller. Där är borstmaskar betydligt snabbare. Citera
peppe67 Postat 3 september 2018 Författare Postat 3 september 2018 7 timmar sedan, kaptenen sa: Har inte exakt ID på den men jag tror nog akvarierna som inte har haft dessa maskar är få. Aldrig upplevt något problem med dem och de har inte i mina akvarium förökat sig explosionsartat heller. Där är borstmaskar betydligt snabbare. Tack kaptenen, så bra för jag misstänker att det är svårt att leta rätt på de där och ta bort dem. Citera
kaptenen Postat 3 september 2018 Postat 3 september 2018 Det hade varit ett ambitiöst arbete minst sagt! Citera
peppe67 Postat 4 september 2018 Författare Postat 4 september 2018 7 timmar sedan, kaptenen sa: Det hade varit ett ambitiöst arbete minst sagt! Haha, ja det skulle jag nog tro, jag har ju fullt upp att hitta mina räkor när de kryper in i stenarna och de är bara två Citera
kaptenen Postat 4 september 2018 Postat 4 september 2018 14 timmar sedan, peppe67 sa: Haha, ja det skulle jag nog tro, jag har ju fullt upp att hitta mina räkor när de kryper in i stenarna och de är bara två Jag ser bara min räkor vid matning och det är ändå på 130l display 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.