Kimozabe Postat 31 januari 2019 Dela Postat 31 januari 2019 Sen uppdatering gjordes fungerar inte inloggningen för mig. Ber jag om att återställa och sen loggar ut direkt för att testa mitt lösenord fungerar det inte (chrome) Inte heller i safari (apples original webbläsare). Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 9 februari 2019 Författare Dela Postat 9 februari 2019 Fungerar fortfarande inte. Måste återställa mitt lösenord varje gång. Jag har även skickat mejl till er angående mitt problem men inte fått något svar. Rensa cach hjälper inte heller. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 12 februari 2019 Författare Dela Postat 12 februari 2019 @Tribiani e det bara jag som rapporterat fortsatt problem med inloggning? Rätt kass att behöva återställa lösenord varje gång jag vill logga in. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 23 februari 2019 Författare Dela Postat 23 februari 2019 @Tribiani Fortfarande ingen lösning i sikte? Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 23 februari 2019 Dela Postat 23 februari 2019 Försöker du med användarnamn + lösen, eller email + lösen? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 23 februari 2019 Författare Dela Postat 23 februari 2019 Just nu, danne031 sa: Försöker du med användarnamn + lösen, eller email + lösen? Har provat båda (såg ditt tips i en annan tråd), inget fungerar. Inte rensa cachen heller. Mvh Kim Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 23 februari 2019 Dela Postat 23 februari 2019 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 23 februari 2019 Författare Dela Postat 23 februari 2019 1 minut sedan, danne031 sa: Tänkte prova med användarnamn igen, nu fungerar det :) Vet inte om det var en engångsföreteelse men hoppas inte det. Mvh Kim 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 23 februari 2019 Dela Postat 23 februari 2019 Peppar peppar, hoppas det håller i sig! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.