naso Postat 22 februari 2019 Dela Postat 22 februari 2019 Hej! Jag får hela tiden logga in på "glömt mitt lösenord", mycket frustrerande. Tacksam för hjälp och svar, gick precis miste om en ATO till mitt akvarium! MVH: Hassse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 22 februari 2019 Dela Postat 22 februari 2019 Det är ett fel som dök upp senaste uppdateringen, det jobbas på saken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 22 februari 2019 Dela Postat 22 februari 2019 Förresten @naso använder du användarnamn + lösen eller email + lösen när det inte fungerar? Ena sättet funkar men inte andra, för vissa. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
naso Postat 28 februari 2019 Författare Dela Postat 28 februari 2019 On 2019-02-22 at 21:20, danne031 sa: Förresten @naso använder du användarnamn + lösen eller email + lösen när det inte fungerar? Ena sättet funkar men inte andra, för vissa. Hej! Tråkigt med inloggningen, jag använder email + lösen, och får fortfarande logga in på "glömt lösenord?" därför kommer jag inte in så ofta nu på forumet. Jag får väl prova olika, tack! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
naso Postat 28 februari 2019 Författare Dela Postat 28 februari 2019 59 minuter sedan, naso sa: Hej! Tråkigt med inloggningen, jag använder email + lösen, och får fortfarande logga in på "glömt lösenord?" därför kommer jag inte in så ofta nu på forumet. Jag får väl prova olika, tack! Nu fungerade det med användarnamn + lösenord! Äntligen ! Tack för tipset ! Och citerandet var avsett till Danne 031 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 28 februari 2019 Dela Postat 28 februari 2019 Härligt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.