niki68 Postat 16 april 2019 Dela Postat 16 april 2019 Vet ni om det räcker med en ecotech radion 15w -G4 pro till fragg akvarium eller bättre en 30w-G4 pro ? Fragg kar storlek tips ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kimozabe Postat 17 april 2019 Dela Postat 17 april 2019 Tycker jag har sett många som kör grunda akvarium. Då slipper du ju köpa starka lampor och kan så fall ha uppdelade sektioner för lps/sps och köra med olika inställningar beroende på ljuskrav. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
danne031 Postat 17 april 2019 Dela Postat 17 april 2019 Eh det beror ju helt på storlek på karet, vilken lampa som behövs Har för mig att 60*60*60 är ungefär vad en xr30 hanterar, du får kolla specsen. Mitt display är 90*60*40 högt, känns som det kan bli ett suveränt fraggkar när jag uppgraderar. Fraggkar är lämpligt allt från 5 till 720 liter beroende på hur mycket plats och lust du har.. 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.