Turbosnigel Postat 27 juli 2019 Postat 27 juli 2019 Denna dök upp i karet och jag undrar vad det är och hur jag får bort den? Citera
Christian_N Postat 27 juli 2019 Postat 27 juli 2019 Det ser ut som cyano. Hur länge har du haft igång karet? Citera
Turbosnigel Postat 27 juli 2019 Författare Postat 27 juli 2019 I ett par veckor. Men har haft problem med värmen i det, legat på ca 31grader dagtid trots avstängd belysning och någon grad mindre nattetid. Hur får jag bort den lättast? Citera
Christian_N Postat 27 juli 2019 Postat 27 juli 2019 I ett par veckor. Men har haft problem med värmen i det, legat på ca 31grader dagtid trots avstängd belysning och någon grad mindre nattetid. Hur får jag bort den lättast?Du kan börja med att prova suga ur det med en liten slang om det inte är mer än det du har där. Det brukar släppa rätt så lätt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Turbosnigel Postat 27 juli 2019 Författare Postat 27 juli 2019 14 minutes ago, Christian_N said: Du kan börja med att prova suga ur det med en liten slang om det inte är mer än det du har där. Det brukar släppa rätt så lätt. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ja jag får försöka göra det 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.