powerman5k Postat 10 november 2019 Postat 10 november 2019 Jag har en korall som blivit överväxt av en annan. Kan man skära av den och flytta den nån annanstans istället? Eller vad/hur ska man göra? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Citera
danne031 Postat 10 november 2019 Postat 10 november 2019 Ja det är bara att knipsa/skära/riva långt ner på den. Sedan kan du t.ex. sätta fast den med gummiband mot en sten så växer den fast efter en tid. Citera
powerman5k Postat 11 november 2019 Författare Postat 11 november 2019 Då ska jag prova det. Tack. Man vågar ju knappt göra nåt utan att fråga först så man inte sabbar det Citera
danne031 Postat 11 november 2019 Postat 11 november 2019 3 timmar sedan, powerman5k sa: Då ska jag prova det. Tack. Man vågar ju knappt göra nåt utan att fråga först så man inte sabbar det Bättre att fråga en gång för mycket än att chansa och göra något dumt fel om man känner sig osäker Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.