wrang Postat 28 maj 2006 Författare Dela Postat 28 maj 2006 Det jag tidigare fått lära mig och som även anges i min rykande färska bok, THE REEF AQUARIUM Science, art and Technology (Delbeek & Sprung) är 6,0-6,5. Om det ger samma tillskott av Calcium så måste det väl vara en fördel att sänka ph så lite som möjligt?menar du denna boken?The Reef Aquarium Volume Three: Science, Art, and TechnologyFörfattare: Julian SprungFörfattare: J. Charles DelbeekFörlag: Ricordea PublishingBandtyp: Inbunden, Språk: Engelska Utgiven: 200511, Antal sidor: 680Vikt i gram: 1782ISBN: 1883693144Pris: 656 kr Får leta vidare om mer fakta. Ja kan man spara på Co2 så är det ju bättre. Har inga problem med att Ph sjunker så inget överskott utav Co2 ut ifrån reaktorn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ja den boken. Även om det är väldigt lite så lär man ju sänka ph oavsett om co2 läcker ut eller inte. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.