GustavF Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Hur ni kopplat era HLP till PVC-rören? Ser ut som om det sitter någon koppling på från början. Är denna gängad? Eller skall man limma direkt till denna? Har ni någon slang för att minska vibrationer?Skulle vara hyvens om ni kunde reda ut detta lite för jag får inte ut mer än så av bilderna på nätet. En bild på hur ni har löst det skadar inte heller Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 Hejsan På dessa pumpar sitter det en koppling då man köper dom för att lättare kunna plocka bort pumpen om man skall ha bort den. Det är en limmkoppling som du limmar ditt rör direkt iFör att minska vibrationer så är nog 25 & 32mm silliconslang som gäller om du ens behöver detta... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 13 mars 2006 Författare Dela Postat 13 mars 2006 Tackar för informationen. Det är alltså tveksamt om vibrationerna behövs dämpas? Tyst ändå antar jag. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Conny Postat 13 mars 2006 Dela Postat 13 mars 2006 jag har två st,ingen av dem är det ngn vibration och har limmat rören direkt på kopplingen som medföljer. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
GustavF Postat 13 mars 2006 Författare Dela Postat 13 mars 2006 Låter bra det. Tackar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.