Chilli Postat 7 januari 2020 Postat 7 januari 2020 Det är någonting som växer bland mina zoas som stör dom. Någon som vet vad det är och hur jag får bort det?Kanske svårt att se på bilden, men kan det vara en glasros som hittat dit? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Citera
mcjagg Postat 7 januari 2020 Postat 7 januari 2020 4 timmar sedan, Chilli sa: Det är någonting som växer bland mina zoas som stör dom. Någon som vet vad det är och hur jag får bort det? Kanske svårt att se på bilden, men kan det vara en glasros som hittat dit? Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Hej jepp ser ut som en glasros Citera
Chilli Postat 8 januari 2020 Författare Postat 8 januari 2020 Hur får jag bort den utan att skada korallen?Skickat från min SM-G935F via Tapatalk Citera
kaptenen Postat 8 januari 2020 Postat 8 januari 2020 Försök med apitasia X som Michael nämner, dock har jag själv haft lite svårighet att få bort glasrosor jag provat detta medel på. Skulle säga att det funkat 50/50 i de fall jag provat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.