amanda2011 Postat 11 januari 2020 Postat 11 januari 2020 Kom på mina clowner med o käka på min milka!!! Den stqckaren va helt avskalad på ett ställe.. Va faaaan e detta normalt för clowner?? Citera
MattiasN Postat 11 januari 2020 Postat 11 januari 2020 (ändrat) Nja är det verkligen clownen som dödat korallen? Tror snarare att korallen var skadad/död på det stället och att clownen noppade efter något (typ alger eller nått)när den redan var död.... Clowner ger sig normalt inte på sps... Ändrat 11 januari 2020 av MattiasN Citera
amanda2011 Postat 11 januari 2020 Författare Postat 11 januari 2020 Faktiskt inte, jag såg det själv och den var inte skadad där igår iaf Citera
kaptenen Postat 11 januari 2020 Postat 11 januari 2020 Låter mycket märkligt som beteende från en clown. Har du någon bild på den skadade korallen? Citera
kaptenen Postat 13 januari 2020 Postat 13 januari 2020 Låter väldigt osannolikt om jag ska vara ärlig. Har du en bild på clownen? Känns mer som att en bit av korallen dött av annan anledning och att clownfisken varit på ev. tillväxt av alger som ovanstående redan nämnt. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.