Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Sitter fast? Den skall väl bara stickas upp i röret och hänga lös där. Som det är nu ligger den på bottenluckan. Skall inte tunze pumpen vara vibrationsfri?

/Peter

Postat

jo,det var så jag menade,har för mig det var nån lucka man förde över efter man satt i den,den ska vara vibrationsfri och helt tyst,har du provkört enbart pumpen?

Postat

Tjena..har köpt en Tunce 3130 också precis..den går skapligt tyst funderar på om man skulle hänga den på nått mjuk så den inte låter så mycket..får man fråga va du fick ge för den?

MvH johan

Postat

okej.. tack så mycke.får prova mig fram lite..det kanske tar ett par dagar innan den kommer i gång också..den har varit på i 4 dar..min låter relativ mycke också sitter å lyssnar på den nu..

Postat

hm låtter det jätte mycke?har mitt kar i tv rummet men störs inte derekt av den men den låter lite jobbigt..hur blir det om du håller i skummaren?låter det lika mycke då också?

Postat

Det går nog och leva med det. Köpte den då jag trodde att den skulle bli helt tyst efter att man bytat innanmätet till pumpen. Hade en 3110 en gång och den var nästan helt tyst.

/Peter

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...