Gå till innehåll

skillnad på version


Jailbird

Rekommenderade inlägg

2.21 är vad jag förstår den sista versionen endast på Tyska.

Nedan ser du skillnader mellan de olika versionerna. Notera att 2.19 är den sista engelska versionen.

Om du kör med PC-kopplingen så måste du ha versioner som stämmer på PC och IKS. Jag missade det och laddade ned en senare version. Efter varje uppdatering av IKS skall den kalibreras om!!!

Jag kör numera Matuta på PC, för det var för mycket strul med IKS PC-programvara. Matuta har funkat utmärkt hos mig.

v2.18

In äußerst seltenen Fällen trat bei Version 2.17 selbst bei neuen Sauerstoffsensoren während der Kalibrierung ein Sensorfehler auf.

v2.19

Achtung: Nach Durchführung eines Updates auf Version 2.19 wird ein Systemreset durchgeführt. Hierbei gehen die Kalibrierdaten und die Programmierung verloren. Das System muß anschließend neu kalibriert und programmiert werden. Prüfen Sie bitte, ob Sie die Änderungen in Version 2.19 benötigen.

pH Regelung mit Verzögerungszeit (z.B. für Teiche)

Menüpunkt Messwerteinstellungen - Anzeige - Temperatur: °C oder °Fahrenheit. Wenn Anzeige °F oder °C gewählt, dann auch abgespeicherte Werte und Regelwerte in dieser Einheit.

iks aquastar Version 2.19 deutsch ( 75 kB )

v2.20

SMS Controller: Wenn zum Versenden einer SMS die Ursache "Keine Kontrolle" verwendet wird, ist

diese Version notwendig.

iks aquastar Version 2.20 deutsch ( 85 kB )

v2.21

Bei Verwendung des neuesten Leitwertmoduls (grau-blaues Gehäuse (Bild) , ab Juni 2004) muß diese ___Version vewendet werden.

iks aquastar Version 2.21 deutsch ( 85 kB ) NEU

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...