<<JOHAN>> Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Som rubriken lyder, var kan man få tag på pvc rör för ett bra pris?Finns det i vanliga byggvaruhus?vad bör man tänka på då man ska köpa pvc rör?Vill hällst kunna köpa dom här hemma i sverige Citera
wrang Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Ja skall du köpa i sverige så finns alltid AkvarieSystem i Sollentuna Citera
<<JOHAN>> Postat 31 mars 2006 Författare Postat 31 mars 2006 Ja skall du köpa i sverige så finns alltid AkvarieSystem i SollentunaOki tack! Verkade ha bra grejor!Synd bara att man bara kan handla över nätet med dom!Det bästa vore ju om man kunde se grejorna framför sig !eftersom jag inte e helt säker på vad jag behöver för kopplingar mm så vore det ju bra om man kunde titta "live"Någon som vet om det går att få tag i på någon bygghandel typ? Citera
uffe2 Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 PVC rör är obegripligt dyrt i Sverige,men www.marinshop.de har klart billigare PVC-prylar !Även om man bara ska ha några få PVC-prylar, så blir detta billigare att beställa från MarinShop inkl frakt. Citera
atropos Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Jag fixade mina pvc-rör igenom en kompis som är elektriker ! känner du någon sådan så kan dom fixa fram i alla möjliga storlekar och böjar Citera
<<JOHAN>> Postat 31 mars 2006 Författare Postat 31 mars 2006 PVC rör är obegripligt dyrt i Sverige,men www.marinshop.de har klart billigare PVC-prylar !Även om man bara ska ha några få PVC-prylar, så blir detta billigare att beställa från MarinShop inkl frakt.riktigt bra priser:smiley20: hmm får försöka att lista ut vilka delar jag behöver för att få ihopp det:snurrig: Citera
<<JOHAN>> Postat 31 mars 2006 Författare Postat 31 mars 2006 e det någon speciell pvc som man ska akta sig för att använda med akvarium ? Citera
uffe2 Postat 31 mars 2006 Postat 31 mars 2006 Jag beställde en massa PVC grejer (~ 3.000:-) ifrån Marinshop och igår fick jag leveransen.Man betalar i förskott när man beställer, men det var ett PVC rör som dom inte hade hemma, så då ska jag få tillbaka dom pengarna.Hoppas att man får pengarna....riktigt bra priser:smiley20: hmm får försöka att lista ut vilka delar jag behöver för att få ihopp det:snurrig: Citera
<<JOHAN>> Postat 31 mars 2006 Författare Postat 31 mars 2006 Jag har en Eheim 1260 i sumpen!Om jag nu ska ha pvc rör så hur/vad bör jag ha för koppling till den? någon som har tipps? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.