OR20 Postat 3 maj 2021 Postat 3 maj 2021 Jag har en KH director som bara sitter då jag inte löst hur man ska montera prefiltret på slangen som suger vatten från akvariet. Jag har antagit att det är vanlig 4/6mm slang som ni använder till detta men hur fasiken får ni då till det lilla prefiltret som man ska använda på slangen. Det är ju ett par minimeter för tjockt och jag har inte lyckats få dit det. Använder ni det eller chansar ni och kör utan? Citera
johannes.k Postat 5 november 2021 Postat 5 november 2021 Använder det, går att pressa på slangen värm slangen lite om det behövs Citera
OR20 Postat 6 november 2021 Författare Postat 6 november 2021 @johannes.k Tack, det var nog bara lite tightare än vad jag räknade med när jag skulle få på den. Det löste sig. Om du kör en Kh director så kan jag ge ett litet tips. Hag köper mina filter via aliexpress (precis samma som oem) och jag får 40st för under 200kr inkl frakt. 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.