Aquariatech Postat 12 oktober 2021 Dela Postat 12 oktober 2021 **** REA 50% på all levande i Butik***** Nu tömmer vi dom sista karen, mycket fint kvar. Fiskar, massor av SPS/LPS, halva priset. passa på och fynda. Välkomna Ons-Fre 11-17 Lör-Sön 11-15 Gamla butiken i närheten av Gullmarsplan 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas Salt Postat 30 oktober 2021 Dela Postat 30 oktober 2021 FYI, Gamla butikke stängt! Ny oppnar i Skarpnäck, blir dyrt när jag kan pronomera til butikken på under timen Karantän blir like stort som gamla butikken... 3 1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 3 november 2021 Dela Postat 3 november 2021 On 2021-10-30 at 18:24, Thomas Salt skrev: FYI, Gamla butikke stängt! Ny oppnar i Skarpnäck, blir dyrt när jag kan pronomera til butikken på under timen Karantän blir like stort som gamla butikken... Nya öppnat då? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas Salt Postat 6 november 2021 Dela Postat 6 november 2021 Var der i fredags igen, mycke at pråte om en del kvar at göra innan han kan oppna, men om jag ej stör for mycke så behöver där ej gå låmg tid, där er redan gång i 3 ststemer. Veldig mycke PVC at lima, det er jo en stor butik. 2 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas Salt Postat 12 november 2021 Dela Postat 12 november 2021 Fuld fart i den nye butik i dag, klargöring for näste veckas import, fik OK at lägge upp dette bild av den enorme fisk-stälning langs den ene vägg. 5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Kim Rosenqvist Postat 12 november 2021 Dela Postat 12 november 2021 6 timmar sedan, Thomas Salt skrev: Fuld fart i den nye butik i dag, klargöring for näste veckas import, fik OK at lägge upp dette bild av den enorme fisk-stälning langs den ene vägg. Var det där det ena du fick lägga upp för Amir eller?! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Thomas Salt Postat 16 november 2021 Dela Postat 16 november 2021 Jammen, hvad händer her 7 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.