Gå till innehåll

Coral box moon led problem


Jonas Olausson

Rekommenderade inlägg

Har köpt en begagnad coral box moon led plus och försöker koppla upp den till telefonen. Jag har både googlat och kollat youtube och vad jag förstår så ska jag starta lampan och sedan ska det finnas ett wifi nätverk med lampans namn att ansluta till men jag har provat att starta om den och det dyker inte upp något wifi från lampan?!?! Tacksam för all hjälp 🥰

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kör dessa lampor och det är lite klurigt med de olika lägena för reset. Ett läge för reset av lampans inställningar dvs spektrum och intensitet, och ett läge för router-reset av Wi-Fi.

För reset av inställningar håller du inne resetknappen ca 8 sek och för reset av router ca 15 sek. Har du testat båda utan att lyckas kan det hjälpa att dra ur sladden en stund och sedan försöka igen. 

Förutsättningarna för att det ska funka är att ditt trådlösa nätverk går via frekvensbandet  2,4GHz. Och hur f..n ska man veta det? Läs här
 

Hoppas du får det att funka, annars fråga så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

9 timmar sedan, Jojo skrev:

Jag kör dessa lampor och det är lite klurigt med de olika lägena för reset. Ett läge för reset av lampans inställningar dvs spektrum och intensitet, och ett läge för router-reset av Wi-Fi.

För reset av inställningar håller du inne resetknappen ca 8 sek och för reset av router ca 15 sek. Har du testat båda utan att lyckas kan det hjälpa att dra ur sladden en stund och sedan försöka igen. 

Förutsättningarna för att det ska funka är att ditt trådlösa nätverk går via frekvensbandet  2,4GHz. Och hur f..n ska man veta det? Läs här
 

Hoppas du får det att funka, annars fråga så ska jag försöka hjälpa dig så gott jag kan!

Förlåt för kanske dum fråga men vart sitter reset knappen ? 😂

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...