Mudar Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Säljer en komplett Redsea Max på 130L i fint skick. 2000:- // finns att hämta i Uddevalla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furis Posted October 27, 2021 Share Posted October 27, 2021 Har du några bilder på den ? Ingår det något levande? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mudar Posted October 27, 2021 Author Share Posted October 27, 2021 Akvariet är tomt. Jag har levande sten liggande som kan fås med om så önskas.Jag vet inte varför jag inte kan lägga bilder här!!Har du telefonnummer så kan jag skicka bilder där istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mudar Posted October 27, 2021 Author Share Posted October 27, 2021 Här kommer en bild på den, men nu är det tomt och original huvan sitter på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomp82 Posted November 5, 2021 Share Posted November 5, 2021 Vad ingår i form av teknik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mudar Posted November 7, 2021 Author Share Posted November 7, 2021 Sålt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts