Postat 25 januari 20223 Ă„r Hej, Har en EUPHYLLIA GLABRESCENS som jag har misstĂ€nkt att den hĂ„ller pĂ„ att dela sig. Har pĂ„gĂ„tt under en lĂ„ng tid men jag har inte kunnat se sĂ„ tydligt. IkvĂ€ll frĂ„n en stund till en annan sĂ„ ser det ut som att huvudet Ă€r delat dĂ„ halva huvudet Ă€r indraget. NĂ„gon med liknande erfarenhet vid delning eller bör jag vara nervös? Den har stĂ„tt pĂ„ samma stĂ€lle i 1,5 Ă„r och har alltid varit stor och stolt oavsett hur övriga koraller mĂ„tt. Inga vĂ€rden som spretar mot tidigare.Â
Postat 25 januari 20223 Ă„r Författare Jag tror nog att den har delat sig och Ă€r lite ovan đ Nu ha bakre delen dragit ihop sig och frĂ€mre strĂ€cker lite mer pĂ„ sig. Börjar bli kvĂ€ll i burken sĂ„ jag fĂ„r nog helt enkelt vĂ€nta tills imorgon för att se hur den reagerar. Bild frĂ„n sidan
Postat 26 januari 20223 Ă„r 11 timmar sedan, BrianSmian skrev: Jag tror nog att den har delat sig och Ă€r lite ovan đ Nu ha bakre delen dragit ihop sig och frĂ€mre strĂ€cker lite mer pĂ„ sig. Börjar bli kvĂ€ll i burken sĂ„ jag fĂ„r nog helt enkelt vĂ€nta tills imorgon för att se hur den reagerar. Bild frĂ„n sidan De kan "tjura" tillfĂ€lligt nĂ€r de delar pĂ„ sig đ
Postat 26 januari 20223 Ă„r Författare Tack Kim! Jag kan bekrĂ€fta att den nu ser större Ă„ gladare ut Ă€n nĂ„gonsin đ  Â
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.