jergenoman Postat 27 maj 2022 Dela Postat 27 maj 2022 (ändrat) Någon som vet vad det här är? Med ojämna mellanrum ser jag millimeterstora gröna blobbar flyta omkring. En eller två åt gången. De har samma färg som min caulastraea, men det finns en GSP i karet också med en något annorlunda nyans. /Jörgen Ändrat 27 maj 2022 av jergenoman Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jois Postat 27 maj 2022 Dela Postat 27 maj 2022 (ändrat) Bra fråga. Hade jag bara fått se bilden, hade jag gissat på en polyp från en euphyllia (toppen av tentaklen) Ändrat 27 maj 2022 av Jois Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Claus Postat 10 juni 2022 Dela Postat 10 juni 2022 (ändrat) Hmmm... Jag undrar om du har hittat svaret på din fråga? Om du kunde ta en bild av bättre kvalitet skulle du få svaret på din fråga snabbare ... Ändrat 10 juni 2022 av Claus Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.