hippo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 jag satt och lös med ficklampan inatt och fick se att det var fullt med små vita djur på rutan.dom är ca 3mm långa och ser ut som små vita tusenfotingar .någon som vet vad det är for något och framförallt.. är det bra eller dåligt att ha dessa djur? Citera
Draedon Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 sök lite på Amphipod. är säkert sådana, och dom är bara nyttiga. Citera
Tedb Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Föhoppningsvis e de inga baby isopoder iallafall det här e Bathynomus giganteus en djuphavs isopod. ser väl ut som nåt man vill pussa ?? Citera
Draedon Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 fy sjutton! nu kommer jag drömma mardrömmar inatt.. jag som är rädd för mina eremiter, men det där var ju 100 resor värre Citera
PuniXer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Föhoppningsvis e de inga baby isopoder iallafall det här e Bathynomus giganteus en djuphavs isopod. ser väl ut som nåt man vill pussa ??Haha! Sitt och lys med ficklampa någon natt och en sånn hoppar fram... Citera
chrilleus Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Åååhhhh vilken söt *kär* Man kanske skulle ta och börja med leksakstillverkning? "My Little Djuphavsisopod" lär ju bli en riktig hit! Citera
Draedon Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Åååhhhh vilken söt *kär* Man kanske skulle ta och börja med leksakstillverkning? "My Little Djuphavsisopod" lär ju bli en riktig hit! tja.. den ser ju nästan ut som en pokemon så... Citera
Tedb Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Gigantism e en vanlig företeelse på djuphavs djur. Många djuphavs djur har ju stora käftar detta endast för att dom inte har råd att missa ett mål mat bara för de e för litet för munnen helt enkelt. Så på djupet finns många pussmunnar. Citera
hippo Postat 2 juni 2006 Författare Postat 2 juni 2006 :)ja mina e lite mindre, man får hoppas dom inte växer till den storleken för då ligger man nog risigt till hos frugan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.