Krezz Postat 4 december 2022 Postat 4 december 2022 (ändrat) Såg precis en ganska liten borstmask i fejd med en liten eremit där det verkar som eremiten drog det kortaste strået, är detta vanligt? Trodde borstmaskarna var nyttodjur men jag kanske har haft helt fel. Vem eller vad tuggar borstmaskar bäst? Ändrat 4 december 2022 av Krezz Citera
PerS Postat 4 december 2022 Postat 4 december 2022 Är du säker på att det var en borstmask, eller att eremiten levde? Jag har några riktigt stora borstmaskar och små eremiter, och de har aldrig stört varandra. 1 Citera
Krezz Postat 4 december 2022 Författare Postat 4 december 2022 Kan ju ha varit ett ömsat skal från eremiten men den låg absolut överst på "revet" där det strömmar på rätt bra så det känns som om det borde spolats bort innan borstmasken ficka tag i det. Men jag håller tummarna för att jag har fel och att din teori är den rätta! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.